Instagram

6 augusti 2015

Legday med mor!

Idag var min kära mor med mig på gymmet, hon brukar vara med regelbundet faktiskt men vart ett tag sedan nu! Alltid roligare att träna tillsammans med någon, man blir mer "pushad" och man kan ge varandra tips/råd :) Vi körde ben/rumpa idag:

Utfall: 10 x 3 per ben
Squats: 10 x 3
Leg curl: 46 kg 8 x 3
Adductor: 48 kg 8 x 3
Abductor: 58 kg 10 x3
Leg extension: 55 kg 8 x 3

Gick bra, blev lite illamående emot slutet, men tror det beror på att jag slarvade lite med frukosten idag ^^ Fick förresten morsan att köpa en snygg (och bra) hoddie, samt att hon fick ett par tights av mig som inte passade, visst ser hon snygg ut i dem??

Länk till hoddien ---> HÄR
Länk till tightsen ---> HÄR
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men en långprommis kommer det bli i alla fall! Man måste ju passa på när det är fint väder och innan semestern är slut :)

Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar