Instagram

6 mars 2016

Jag lever - och har inte gett upp!

Promenad genom stan!
Lär nog a tappat 90% av mina följare vid det här laget, men jag lever fortfarande! Denna period när bloggen varit stillastående har jag tyvärr tappat gnistan för träning... :( Jag började jobba heltid vilket gjorde att all energi efter jobbet var borta och den tråkiga årstiden dödade det sista av min motivation :P

Viktmässigt har jag gått upp nästan 5 kg....inte så bra, men ändå inte så illa! Men nu känner jag att det är dags att ta tag i hälsan igen, vägrar låta allt jobb jag lagt ner gå till spillo. Kommer kanske inte uppdatera hela tiden, men så ofta jag finner tid!

Idag var jag på gymmet och körde kondition, 4,74 km på 45 min löpintervaller, rätt nöjd med resultatet med tanke på att jag inte tränat ordentligt sen september! Nu hoppas jag att snön försvinner och att det fortsätter bli ljusare och varmare ute; sommaren kan inte komma fort nog!


Vi hörs snart igen (jag lovar) !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar