Instagram

28 mars 2016

Sjukling...och kanske ett till lopp på gång!

Oturligt nog har jag varit sjuk några dagar, röd hals och eventuellt en blåsa i gommen (!), men nu börjar jag känna mig som vanligt igen! Har inte riktigt tid att vara sjuk just nu (men när har man det?) eftersom jag måste ligga i hårdträning inför Göteborgsvarvet... sen har jag en liten fundering om jag skall anmäla mig till Slussprovet i år! Jag skulle ju egentligen sprungit det förra året, men då fick jag ju en dunderförkylning (läs om det här), så jag känner mig lite revanschsugen :P Klarar jag av Göteborgsvarvet så kommer Slussprovet på ynka 6 km inte vara någon match alls... vi får se!

Vackra Trollhättan!
Nu när vädret börjar bli motiverande igen så känner jag en nytändning i kroppen; jag är mer positiv och framåt! Sen har jag dessutom gått ner nästan ett kilo sen förra vägningen, så nu ligger jag "bara" 4 kg över min lägstavikt :)

Jag är på gång helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar